„Máte naší aplikaci?" Slýcháme u pokladen často několikrát denně. Nejen obchody s potravinami, ale v poslední době i většina obchodů s módou, elektronikou, doplňky, nebo kosmetikou. Všechny značky se předhánějí v tom, kdo nabídne zákazníkům lepší aplikaci. Zapomeňte na papírové kartičky, na které vám musí dát pokladní razítko. Věrnostní programy jsou v roce 2023 díky mobilním apkám na zcela jiné úrovni.
Během složité ekonomické situace zákazníci váhají, za co utratí peníze. Registrací do věrnostních programů obchody motivují zákazníky k tomu, aby se k nim vraceli a nakupovali u nich. Udržet stávající zákazníky navíc stojí značku méně peněz, než se je pokoušet přetáhnout od jiných značek.
Oslovit zákazníky je prostřednictvím mobilní aplikace jednoduché. Dobře funguje například sbírání bodů na slevy.
Nabízet pouze slevy už může některé zákazníky nudit. Proto obchody svoje aplikace obohacují o interaktivní prvky. Vybíráme z mnoha:
Víte, že...Po stažení aplikace do mobilu dostane její uživatel na výběr, zda si ponechá zapnuté notifikace i v době, kdy běží na pozadí. U retailových aplikací si podle serveru Airship tzv. push notifikace ponechá zapnuté 90 % uživatelů s Androidem. U druhého nejrozšířenějšího operačního systému iOS si nechá zapnuté notifikace už pouze 42 % všech uživatelů. |
Aplikace nabízí kromě interaktivního katalogu produktů a věrnostního programu Sephora White/Black i rezervaci líčení (zatím je v nabídce Brno Vaňkovka, Westfield Chodov a OC Nový Smíchov).
Vzhledově opravdu povedená aplikace. Velice dobře se v ní každý zorientuje a navíc fotografie modelů jsou v krásně ostrém rozlišení. Funguje i skenování prostřednictvím kódu na visačce a tak pokud zrovna v obchodě nemají vaší velikost, je možné si kousek objednat domů. Za zmínku stojí i rychlé vyhledávání
Ne jedničku zpracovaná aplikace kromě eshopu obsahuje i Blog s recenzemi kosmetiky, tutoriály a tipy pro krásu. Aplikace ale vyniká databází salonů, kde si lze vyhledat a na pár kliknutí zarezervovat nejbližší kadeřnictví, masáž, manikúru, ale i tetovací studia a dokonce psí salony. Jsme z toho p(h)af!
Vše se hýbe, posunuje, hraje. Celá aplikace je postavena na pohybu a tak v ní lze najít tipy na běh, playlisty a příběhy světových atletů. A tak to má být! Aplikace umí uživatele upozornit na nejnovější nabídky Nike obchodů, pokud se zrovna nachází v jejich blízkosti. Funguje to po celém světě!
Na aplikaci H&M se nám líbí užitečná funkce vyhledávání oblečení podle fotografie. Funguje to tak, že si vyberete fotku s oblečením, které se vám líbí, aplikace jí naskenuje a chytře vám vybere stejné nebo podobné zboží, které si můžete rovnou koupit.
Jaká je vaše nejoblíbenější apka? Podělte se o svoje zkušenosti s ostatními na naší Facebookové skupině! A děkujeme, že nás sledujete i na Instagramu!