Skip to main content

Blog

Kategorie blogu

Možná přemýšlíte o kariérní změně a připravujete se na pohovor. Ať už jsou vaše záměry a ambice jakékoli, o tomto tématu byste měli mít povědomí. Nejen manažeři a členové vedení společnosti, kteří bývají do tvorby rozpočtu v první osobě zapojení. Každý člověk ve firmě by měl vědět, co je to firemní...
Planogram je neocenitelný nástroj pro všechny obchodníky. Tento strategický plán využití prostoru na prodejnách, o kterém se může zdát, že je určen pouze odborníkům, je základní stavební kámen dobrého obchodu.   Jak Planogramy fungují?   Představte si planogram jako mapu, která...
Retail je fascinující svět obchodů, ve kterých denně nakupují stovky tisíc zákazníků. Co přesně tento pojem znamená a jak může otevřít dveře k zajímavé a perspektivní kariéře? V tomto článku vám představíme retail a jeho nejdůležitější součásti.  Co je retail? Retail je odvětví obchodu,...
Franchising je dlouhou dobu oblíbeným obchodním modelem a i v aktuální ekonomické situaci u nás zůstává vhodnou volbou pro ty, co chtějí mít rychleji nastartovaný svůj vlastní byznys. Jaké jsou některé výhody a nevýhody franchisingu a co je potřeba zvážit, než se pustíte do hledání co...
V předchozím dílu jsme si vysvětlili, jak měřit zákaznickou spokojenost v obchodě pomocí Net Promoter Score (NPS). Jen sbírat zpětnou vazbu ale nestačí. Pokud chceme naší práci, výsledky a spokojenost zákazníků zlepšit dlouhodobě, musíme vědět, jak na zpětnou vazbu reagovat a jak s ní pracovat.  Pět hlavních kroků,...
Každý o nich slyšel, ale ne každý ví co znamenají. Jak fungují a proč je tak důležité je sledovat?  Ukazatele výkonnosti (KPI) je potřeba znát, protože pro nás mají velký význam. Díky nim vidíme, jak si na trhu stojíme. A v rámci prodejen sledujeme, jak si jednotlivé pozice (od prodejního asistenta až...