Skip to main content

Blog

Kategorie blogu

Franchising je dlouhou dobu oblíbeným obchodním modelem a i v aktuální ekonomické situaci u nás zůstává vhodnou volbou pro ty, co chtějí mít rychleji nastartovaný svůj vlastní byznys. Jaké jsou některé výhody a nevýhody franchisingu a co je potřeba zvážit, než se pustíte do hledání co...
V předchozím dílu jsme si vysvětlili, jak měřit zákaznickou spokojenost v obchodě pomocí Net Promoter Score (NPS). Jen sbírat zpětnou vazbu ale nestačí. Pokud chceme naší práci, výsledky a spokojenost zákazníků zlepšit dlouhodobě, musíme vědět, jak na zpětnou vazbu reagovat a jak s ní pracovat.  Pět hlavních kroků,...
Každý o nich slyšel, ale ne každý ví co znamenají. Jak fungují a proč je tak důležité je sledovat?  Ukazatele výkonnosti (KPI) je potřeba znát, protože pro nás mají velký význam. Díky nim vidíme, jak si na trhu stojíme. A v rámci prodejen sledujeme, jak si jednotlivé pozice (od prodejního asistenta až...