Jsou vaši zaměstnanci v obchodě příliš zaneprázdněni a pod tlakem, aby dokázali poskytnout autentický a osobní přístup, který vaši zákazníci po pandemii tolik potřebují? Poznali byste vůbec, kdyby se vaši zaměstnanci potýkali s problémy?
82 % pracovníků v retailu se shoduje, že stres a vyhoření jsou v tomto odvětví na vzestupu - od jednání s obtížnými zákazníky přes zvládání nedostatku zaměstnanců až po "clopening" (kdy stejný pracovník musí večer zavřít prodejnu a ráno ji znovu otevřít).
Společný průzkum britských maloobchodních řetězců Asos, M&S a Next zjistil, že více než 50 % maloobchodních pracovníků nedokáže rozpoznat příznaky toho, že někdo potřebuje emocionální podporu, a přibližně 25 % by nevědělo co dělat, kdyby se na ně obrátil kolega se špatnou psychikou. Už jen to, že se o duševním zdraví v práci začne mluvit normálně, může mít velký význam. Ale investice do celkové pohody pracovníků - a školení zaměstnanců, aby dokázali rozpoznat příznaky vyhoření u ostatních - by měly být pro každého retailera z obchodního i lidského hlediska samozřejmostí.
Když se na to podíváte jako my v peopleTOretail, zjistíte, že kamenné prodejny zdaleka nejsou na hranici životnosti, ale že se znovu rodí pro digitální věk.
Ale pouze pro značky, které přijmou změnu.
Nevíte, kde začít? Obraťte se na #peopleTOretail. Budujeme komunitu lidí, kteří tento byznys milují a znají retailové značky, jejich potřeby a výzvy lépe, než kdokoli jiný.
Pojďme si promluvit.
foto Dan Meyers na Unsplash