Skip to main content

Blog

Kategorie blogu

Vánoční sezóna je pro maloobchodníky jedním z nejdůležitějších období v roce. Jak nejlépe využít předvánoční čas, vyniknout a zabodovat na plné čáře?  Vybrali jsme sedm hlavních trendů pro inspiraci! 1. Udržitelnost a ekologie Pro nejmladší skupiny zákazníků je to "must". Ale nejen pro ně. Lidé si dnes obecně cení ekologického přístupu a udržitelnosti stále víc. Nabídka ekologických produktů a udržitelného balení mohou být proto...
Baví vás značková kosmetika? V parfumerii jste jako doma? Zbystřete zrak. Česká síť parfumerií FAnn rozšiřuje svůj tým! Parfumerie FAnn působí na českém trhu již přes třicet let . Je j edním z hlavních prodejců luxusní, selektivní a semiselektivní kosmetiky v České republice. Je to firma dobře etablovaná a na českém trhu už - dalo by se říci - tradiční.  Seznamte se! První tři obchody byly otevřeny v roce 1991 Brně , kde také...
Proč to zkusit právě na peopletoretail.cz? Retail známe jako vlastní boty. Máme letité zkušenosti s náborem v tomto odvětví a známe jeho specifika. Naše know-how jsme promítli do peopletoretail.cz. Využijte ho naplno i vy, za naprosto bezkonkurenčních podmínek .  Řemeslo má zlaté dno. Tak, jako umělecký řezbář přistupuje k výrobě jedinečného kusu nábytku, my přistupujeme k vám. S péčí, kterou si zasloužíte a pozorností pro každý...
Jeff de Bruges  je jméno, které v oblasti čokolády a luxusu září jako hvězda od roku 1986. Je to značka prémiové čokolády, která si zakládá na kvalitě, tradičním řemeslném zpracování a výběru vysoce kvalitních surovin . Na první pohled – podle jména – by se mohlo zdát, že se jedná o značku belgickou. Ale chyba lávky! Byla založená Francouzem Jeanem-Claudem Brugesem ve francouzském Lille. K výrobě čokoládových výrobků používají pouze...
Práce v prodeji je nesmírně náročná, především proto, že se každý den setkáváme s množstvím různých lidí. Zákazníci mají různé potřeby a preference, každý má vlastní názor a styl komunikace. Jako prodejce musíte být schopen se těmto individuálním potřebám a stylům přizpůsobit. To samo o sobě může být výzvou a můžete se dostat do komplikovaných situací. U zákazníka se můžete setkat s nespokojeností, podrážděností nebo nedostatkem respektu....
Možná přemýšlíte o kariérní změně a připravujete se na pohovor. Ať už jsou vaše záměry a ambice jakékoli, o tomto tématu byste měli mít povědomí. Nejen manažeři a členové vedení společnosti, kteří bývají do tvorby rozpočtu v první osobě zapojení. Každý člověk ve firmě by měl vědět, co je to firemní rozpočet, za jakým účelem se připravuje a proč je důležitý. Co je budget? Budget, neboli rozpočet , je nástrojem pro plánování a...
Pojmem employer branding se nejčastěji myslí obraz, jakým je vaše firma vnímána stávajícími zaměstnanci, okolním světem a uchazeči o zaměstnání. Nejde jen o vytvoření atraktivní image, ale o vyjádření autentické kultury, která osloví nejen ty, kteří si hledají “pouze” práci, ale zejména smysluplnou kariéru. A právě těm v peopletoretail.cz usnadňujeme cestu k lepšímu zaměstnání. Zajímá vás, jaké výhody oproti konkurenci budete mít, pokud se...
Blížící se konec léta v nás může vyvolat velmi smíšené až nepříjemné pocity. V angličtině dokonce existuje výraz end of summer blues , tedy smutek spojený s koncem léta. Často můžeme prožívat nostalgii a pocit, že léto uběhlo nespravedlivě rychle. Pokud k tomu přidáme pracovní povinnosti, které nás čekají, a starosti spojené se startem nového školního roku, může to výrazně ovlivnit naši náladu a v některých případech dokonce vést ke...
Během prázdnin a v čase dovolených máme čas se zastavit a přehodnotit priority. S tím často souvisí rozhodnutí změnit práci. Vyšperkování životopisu je prvním krokem k získání lepšího zaměstnání. Jak ho ale dobře sestavit a zvýšit šanci na to, že vás pozvou na pohovor? Přinášíme praktický návod na příkladu*, kterým se můžete při tvorbě vašeho životopisu inspirovat.   Na co při psaní životopisu určitě nezapomenout? Kontakt...
Topujete na obecných pracovních portálech jak diví, ale pořád marně hledáte správné profily kandidátů? Váš pracovní inzerát se ztrácí mezi stovkami jiných nabídek a nikdo ho nemůže najít? Na peopletoretail.cz nic takového nehrozí. Už jen do konce srpna můžete na peopletoretail.cz zveřejňovat inzeráty za speciální zaváděcí ceny!    Již za 999,- na peopletoretail.cz získáte:   Profil vaší firmy s možností interaktivní...
Planogram je neocenitelný nástroj pro všechny obchodníky. Tento strategický plán využití prostoru na prodejnách, o kterém se může zdát, že je určen pouze odborníkům, je základní stavební kámen dobrého obchodu.   Jak Planogramy fungují?   Představte si planogram jako mapu, která ukazuje, jak a kde by měly být jednotlivé produkty umístěny v obchodě. Cílem je maximalizovat prodeje zohledněním faktorů jako jsou značky, cílové...
Svět značek a obchodu je o budování vztahů a o emocích. Zákaznický servis může být rozhodujícím faktorem pro úspěch vašeho podnikání. Vybudování silného a efektivního zákaznického servisu je ale dlouhodobá práce, které je potřeba věnovat pozornost. Jaké jsou kroky, které vašemu obchodu pomohou zazářit? Nedávno jsme vám na peopletoretail.cz přiblížili několik užitečných tipů pro komunikaci se zákazníky . Ty je ale třeba si v obrovské...