Skip to main content

Nejnovější nabídky práce

Nejnovější Insights

Vždycky je to o lidech! „Chci si najít práci, do které se budu těšit"  V peopleTOretail nám jde o to, abyste snadno našli práci, ve které se budete cítit dobře. Spolupracujeme se značkami, které nabízí velké množstí pracovních pozic 💼. Najděte si práci snů. Pomůžeme vám! Protože rozumíme maloobchodnímu trhu. Založte si profil kandidáta tady na peopleTOretail.cz  ještě dnes. „Bez dobrých lidí nemůže obchod fungovat, ani se rozvíjet“  peopleTOretail propojuje uchazeče o práci s retailery. Díky jedinečnému filtrování kategorií ušitému maloobchodu na míru usnadňujeme proces náboru. Hledáte 🔎 zkušeného prodejce do nově otevřeného obchodu, nebo rovnou regionálního manažera? V naší databázi kandidátů je snadné najít a oslovit ten správný profil. Na pár kliknutí založte vaší firmě profil na  peopleTOretail.cz  a přesvědčte se o tom sami!
Pokud jste znali peopleTOretail již dříve, vězte, že jsme se rozhodli jít s kůží na trh a projít zásadní změnou. Co se mění? Z náborové agentury - založené v roce 2014 a specializované na prostředí maloobchodu - se transformujeme na otevřenou pracovní platformu . Nejsme už tedy pracovní agentura, ale zároveň ani žádný další obecný pracovní portál. Co se nemění? Přestože jsme přerodili náš obchodní model, naše výhradní specializace na retail - tedy maloobchodní trh , přístup ,  hodnoty  a  principy fungování  se  nezměnily.  Proč jsme se rozhodli se změnit? Jednoduše - musíme jít s dobou a reagovat na hlavní trendy v retailu. Jde nám o lidi  a chceme pomoci rozvíjet jejich  potenciál  naplno, s využitím  technologií  a možností, které nám  digitální  prostředí nabízí. Digitalizace  a  lidskost  jdou u nás ruku v ruce. Co pro vás můžeme udělat? Vytváříme komunitu odborníků v maloobchodu. Ať už nabízíte či hledáte práci v luxusním módním obchodě v centru města, nebo v obchodním centru na periferii, jste na správné adrese.  Vytvořte si tady váš profil už dnes!   
Odkud se v nás bere stres ? Většinou jsme zvyklí brát stres jako o součást naší mysli. Poznáváme ho ve svých myšlenkách a často máme pocit, že by stres zmizel, kdybychom jej mohli vypnout. Dává to smysl, protože stres je nehmotný a neviditelný. Těžko si můžeme všimnout, kde začíná a končí, nemá barvu ani formu, stejně jako naše myšlenky. Ale stres je mnohem složitější. Do stresu se totiž zapojuje celé naše tělo.  Když náš mozek rozpozná, že nás nějaká situace ohrožuje, naše tělo na ni okamžitě zareaguje . Řekněme, že v lese potkáte medvěda. Nemusíte si situaci racionalizovat, během necelé vteřiny vaše tělo dostane zimnici a co se stane dál? Buď utečete, popadnete největší balvan (připravíte se na boj), nebo ztuhnete (zamrznete). Tomuto jevu se říká reakce boj - útěk - zmrznutí (FFF) neboli stresová reakce, kterou řídí náš nervový a endokrinní systém. Jakmile se jedna ze stresových reakcí zapne, uvolní se do našeho krevního oběhu mnoho hormonů a neurotransmiterů, jako je adrenalin, kortizol a noradrenalin. Biochemický "koktejl" v uvnitř těla se změní, což způsobí, že se cítíme ve stresu.  Ale nemusíme chodit do lesa. Kancelář, auto nebo dokonce i váš domov často bohatě stačí na to, abyste se dostali do stresu. Váš šéf není spokojen s vaším výkonem, klient překročil hranici slušné komunikace, rozpadá se vám manželství nebo jste právě přišli o práci. Biochemický koktejl je v tu ránu na světě.    Zastavit tento pocit pouze pomocí naší mysli není možné, protože jde o fyziologii. Co můžeme udělat pro snížení stresu ? Ať už se jedná o jednorázovou stresovou situaci, nebo zrovna procházíte stresujícím obdobím svého života, existují kroky, která můžete podniknout, abyste svému tělu pomohli se rychleji zbavit stresových hormonů: Adrenalin. Adrenalin se uvolňuje, když jsme rozzlobení nebo se cítíme v nebezpečí. V našem těle se hromadí velké množství energie, aby bylo připraveno k boji nebo útěku. V práci obvykle nemáme příležitost tuto energii spotřebovat, jakmile jsme vystaveni stresové situaci... Jediný způsob, jak se adrenalinu zbavit, je ho spálit fyzickou aktivitou. Můžete si udělat rychlou procházku po schodech, či pár dřepů a uvidíte, jak se budete během několika minut cítit lépe.  Kortizol. Tento hormon hromadí ve vašem těle velké množství energie kvůli tomu, abyste zvládli stresor. Problém je, když stresor přetrvává delší dobu. Tělo se začne vyčerpávat, což může vést k vážným zdravotním komplikacím. Proto se musíme i během stresu snažit udržet zdravý životní styl, jíst vyváženou stravu a minimalizovat zpracované potraviny, cukr a kofein. Zkuste zařadit dechová cvičení a dodržujte zdravý spánkový režim. V období dlouhodobého stresu musíme vyvažovat "špatné" hormony těmi, které nám dělají dobře. Zde jsou složky, které mohou posílit váš biochemický "koktejl ": Endorfiny . Endorfiny se starají o aktivaci vašeho těla. Věnujte se sportu, tanci, choďte do sauny a na masáže, mějte častěji sex a lehejte si na akupresurní podložku.  Serotonin . Ten je také stimulován cvičením (takže si na něm dejte záležet ;) ), ale také vystavováním pokožky slunci alespoň na 15 min každý den, konzumací chutných jídel (zejména lososa, krůtího masa, vajec, špenátu, semínek, sójových výrobků, ořechů), pozorováním krásných věcí, uklizeným prostředím, či výletem do přírody. Až se budete cítit lépe, je to serotonin uvolňovaný do těla! Oxytocin. Oxytocin je spojen s intimitou. Být v blízkém a důvěrném vztahu s druhými, ať už se jedná o členy rodiny, partnera nebo přátele, nám dává pocit bezpečí a lásky. To je oxytocin. Také spolupráce s ostatními na nějakém společném smysluplném cíli, jako je charita, umělecké projekty nebo vývoj řešení, která přispívají ke zlepšení světa, podpoří produkci tohoto hormonu ve vašem těle.  GABA . Neurotransmiter klidu a uvolnění se v našem těle uvolňuje, když cvičíme (opět!) a meditujeme! Zapojte se tedy do meditace i vy. Mimochodem, meditace také podporuje tvorbu melatoninu, což podstatně zlepšuje náš spánek. Anandamid. Anandamid je neurotransmiter štěstí a duševní pohody. Pro zvýšení jeho množství se můžete podívat v televizi na komedii, smát se s přáteli nebo si dát hořkou čokoládu. A ano, pomáhá také cvičení.  Stres . Ačkoli je neviditelný, jde o komplexní problém, který vyžaduje komplexní přístup. Snažte se do vašeho programu zařadit činnosti, kterým se můžete věnovat na denní a týdenní bázi. Váš biochemický koktejl je nezbytný pro vaši celkovou pohodu.  série peopleTOretail o duševním zdraví jsou připravovány ve spolupráci s Olgou Zimmermannovou   Olga Zimmerman  je koučka, psycholožka, odbornice na psychologickou bezpečnost a konzultantka v oblasti pracovní pohody a vzdělávání dospělých. Více informací. Více informací  
Prohlédnout všechny články na blogu